Search results

  1. BOTTLEFED5

    Musclecarresort & The BYEPOLR Notch Get Moody

    Ok..... so i have went thru the pictures and i see one thing missing..... where is the battery going to be? Very curious @BYEPOLR Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  2. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    Them menscer's tho! So many top notch parts on this car, love it! Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  3. BOTTLEFED5

    Official SN 95 Pics thread!

    That is awesome!!! So possibly one of one?? Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  4. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    Oh yea definitely! I drive my car too much on the street for them i think. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  5. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    I have arp on mine and they aren't drilled like that.... hmmm. And those brakes are soooooo bad ass! That free spin is amazing! Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  6. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    Them baller ass wheel studs! Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  7. BOTTLEFED5

    Musclecarresort & The BYEPOLR Notch Get Moody

    What size is that rear wheel 18x13? Lol jesus Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  8. BOTTLEFED5

    Official SN 95 Pics thread!

    Legit cobra?? Gonna need to see a few more pictures. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  9. BOTTLEFED5

    Musclecarresort & The BYEPOLR Notch Get Moody

    Wow, amazing build, i thought my coyote swap was bad ass till i saw this lol. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  10. BOTTLEFED5

    SN95 Rollercoaster

    Good to know about the volvo pump as i was looking into it, the gen2 control pack has some canbus outputs on it wonder if they would work?? Hmmmmm Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  11. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    Yea it seemed like just under "aggressive " acceleration it did something, like i said maybe its just the video sound Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  12. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    Sounded like it wanted to cut off when you started to accelerate? Could just be the video? Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  13. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    Well i just know from all the years i had that style motor that plug gap is definitely too big, spark blow out is more "breaking up" than just cutting off, sounds like a different issue maybe the stock alt taking a shit? Who knows. I have a nice 200amp unit for you tho lol Sent from my SM-G965U...
  14. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    Plug gap is too big take it down to .22 thats one issue. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  15. BOTTLEFED5

    Official SN 95 Pics thread!

    Always loved the white on white. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  16. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    Damn! I did some research on these brakes and they are impressive to say the least. Its bad ass how they literally dial the whole system in. Expensive but totally worth it. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  17. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    Well those look amazing! Whats the weight difference? Im sure its huge lol Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  18. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    So not super light but not bad, i bet if you pulley that ysi-b down it'll do it, that blower loves to be spun! Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  19. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    What does the car weigh now? Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  20. BOTTLEFED5

    Centrifugal gimmick parts

    These are not "gimmick" parts they work the "grip type" pulleys almost fully elminate belt slip, the billet impeller works 100% I picked up 2lbs of boost thru the entire graph on mine, also the bellmouth works and is good for some decent power as well. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  21. BOTTLEFED5

    Medusa Version 3.0 (New Build)

    Looks like your looking to skip right to 4.90s! Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  22. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    Yep i had the same issue with my t56/dual setup as well, also on other setups thru the years. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  23. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    Sometimes the "stock" cable isn't long enough with the quicktime bell/tko trans. You will find out soon enough if you need the adjustable or not lol Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  24. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    The cable is super easy to install just do it yourself, maximum motorsports makes a nice adjustable cable. Sent from my SM-G965U using Tapatalk
  25. BOTTLEFED5

    96' Procharged Cobra "Casper" Build

    Man seems like someone really didn't know what the hell they were doing with this car lol. I think i might still have my old engine harness laying around, ill check. Sent from my SM-G965U using Tapatalk

Top