• Welcome to SVTPerformance!
ATTENTION!
You may experience intermittent issues while accessing the site over the next 60-90 minutes, as we perform maintenance and upgrades.

2003 cobra best run

Discussion in 'The SVTP Video Forum' started by musclefan21, Oct 22, 2008.

  1. musclefan21

    musclefan21 Well-Known Member Established Member

    Messages:
    10,877
    Joined:
    Mar 21, 2007
    Location:
    USA
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    • upper only, no port, no spray, no lower, full weight, stock IRS, 6-speed. 455rwhp / 478rwtq cobra
    • ---
     
  2. ported 04

    ported 04 Its never enough. Established Member

    Messages:
    2,316
    Joined:
    Feb 20, 2008
    Location:
    Spring/Houston, TX
    LOL at 1st to 2nd shift...

    NICE RUN YOUR CAR IS MOVING!!!
    btw: you have the driver mod
     
  3. cobra_4

    cobra_4 #PITS Established Member

    Messages:
    17,396
    Joined:
    Sep 3, 2003
    Location:
    Franklin, NC
    So what was the time?
     
  4. Invictus

    Invictus Banned

    Messages:
    3,133
    Joined:
    May 24, 2007
    Location:
    Baton Rouge
  5. Ghoust

    Ghoust Will Over Skill Established Member

    Messages:
    6,113
    Joined:
    Jan 25, 2003
    Location:
    Northern California
    nice 2nd shift action
     
  6. evil04svtcobra

    evil04svtcobra Active Member Established Member

    Messages:
    4,665
    Joined:
    Jan 18, 2008
    Location:
    Madison, WI
    great run! little lag still off the start, i think you can get even a better time!!!!!
     
  7. musclefan21

    musclefan21 Well-Known Member Established Member

    Messages:
    10,877
    Joined:
    Mar 21, 2007
    Location:
    USA
    thanks fellas. yep, i could get better time but i wish i had a chance. this was with an easy launch. 4k RPM slip.
     
  8. younggun04

    younggun04 ¯\_(ツ)_/¯ Established Member

    Messages:
    3,354
    Joined:
    Jan 29, 2007
    Location:
    Canada
    "yeah, ****ing bitch" LOL Nice run!
     
  9. Reloaded

    Reloaded Torque-a-licious Established Member

    Messages:
    1,965
    Joined:
    Nov 9, 2007
    Location:
    Foster City, CA
    DAMN. Nice. Driver mod eh... I need one of those. I think my shifts were about 5 times as long... Haha nice run!
     
  10. NOXCUSES

    NOXCUSES Z0SICK Established Member

    Messages:
    3,183
    Joined:
    Dec 18, 2006
    Location:
    Delaware
    easy to shift that quick
     
  11. Nino S

    Nino S New Member Established Member

    Messages:
    1,663
    Joined:
    Feb 14, 2006
    Location:
    Woodbridge, VA
    damn nice runs!! you can hit those gears like a mad man!!!!
     
  12. 85sTaNg

    85sTaNg 4eyeFreaK Established Member

    Messages:
    610
    Joined:
    May 20, 2006
    Location:
    South Jersey
    lol i love this vid
     
  13. musclefan21

    musclefan21 Well-Known Member Established Member

    Messages:
    10,877
    Joined:
    Mar 21, 2007
    Location:
    USA
    thanks fellas!!!
     
  14. cobradrivr

    cobradrivr Heaton Slowbra ***** Established Member

    Messages:
    1,682
    Joined:
    May 27, 2007
    Location:
    R.I
    Rip those gears!! nice!!
     
  15. Red Turtle

    Red Turtle ALWAYS WATCHING Staff Member Super Moderator

    Messages:
    12,489
    Joined:
    May 23, 2004
    Location:
    Florida
    &quot;little lag still off the start&quot;? 1.68 60ft on an IRS, pretty stout to me.<br />
    <br />
    Great run.
     
  16. Silver95

    Silver95 Active Member Established Member

    Messages:
    684
    Joined:
    Apr 27, 2006
    Location:
    North America
    LOL! The comment at the end made me laugh my ass off haha. That was great man, awsome shifting. Thought you broke the handle off or something as you hit second!
     
  17. IGOTTHESNAKE

    IGOTTHESNAKE New Member Established Member

    Messages:
    42
    Joined:
    Oct 20, 2008
    Location:
    WYOMING
    good run you pound threw gears just like i do
     
  18. SIr RicCuS

    SIr RicCuS Orange County Horsepower Established Member

    Messages:
    6,987
    Joined:
    Sep 22, 2006
    Location:
    South Orange County, CA
    That poor, poor T-56... I hope you're saving for a build!!! LOL

    Nice run, by the way! That's impressive!!! :beer::
     
  19. 03TRMN8R

    03TRMN8R New Member Established Member

    Messages:
    756
    Joined:
    Aug 5, 2002
    Location:
    Saint Clair Shores MI
    Very nice driving and run. That's impressive given the minimal mods
     
  20. CobraKev03

    CobraKev03 New Member

    Messages:
    2
    Joined:
    Apr 7, 2010
    Location:
    Manhattan, KS
    Not Bad! I have more mods and hope I can post similar numbers with my IRS. Nice shift work!
     

Share This Page