On3performance Twin Turbo 1/4 et/mph and RWHP/RWTQ Listing

slagburn

SVT Crazy Poster
Established Member
Joined
May 20, 2011
Messages
1,952
Location
Colorado
Thanks, here is the recipe: forged motor, 11.5:1 pistons. Fore fuel system, ID1000's E85. Stock 6R80 with a 4C. Electric cutouts.
Base on3 kit with 60mm turbos and a Pro M Wave maf. No coating, turbo blankets any of that stuff. Latest revision kit with smooth intercooler elbows.
Eboost 2 on 17.3 lbs (showed 18 on dyno sensor) for 860 rwhp uncorrected.
 

gstboy69

Member
Established Member
Joined
Mar 1, 2013
Messages
103
Location
Puerto Rico
Thanks, here is the recipe: forged motor, 11.5:1 pistons. Fore fuel system, ID1000's E85. Stock 6R80 with a 4C. Electric cutouts.
Base on3 kit with 60mm turbos and a Pro M Wave maf. No coating, turbo blankets any of that stuff. Latest revision kit with smooth intercooler elbows.
Eboost 2 on 17.3 lbs (showed 18 on dyno sensor) for 860 rwhp uncorrected.


Thanks for the info .
I'm thinking of ordering this kit a few months but with 67mm billet turbos.
I have a question •On 3 Performance Maf Kit is same that PRO m WAVE?
 

CPRsm

Active Member
Joined
Feb 3, 2009
Messages
4,400
Location
San Diego, Ca
Nadie dice tienes que tener un de mio. Pero si mira a donde el vive, entonces sabes no hace 1055. Pregunta que hace antes de la computadora lo cambio. Y si miras a donde vivo, es por que hablo español(mas o menos lol) No se quien hace el maf de ON3. Pero pro m hacen maf's para otros companias y siempre tienen problemas.
 

gstboy69

Member
Established Member
Joined
Mar 1, 2013
Messages
103
Location
Puerto Rico
Nadie dice tienes que tener un de mio. Pero si mira a donde el vive, entonces sabes no hace 1055. Pregunta que hace antes de la computadora lo cambio. Y si miras a donde vivo, es por que hablo español(mas o menos lol) No se quien hace el maf de ON3. Pero pro m hacen maf's para otros companias y siempre tienen problemas.[/QUO

Lo del CPR es vacilando contigo. Te picaste rapido mi hermano jajaja (CPR=cuando necesitas respiracion).
Una pregunta a quien tu quieres mas a Beefcake o a 0n3? Cual tu prefieres?
What Maf did you recomend for turbo aplications?
 

CPRsm

Active Member
Joined
Feb 3, 2009
Messages
4,400
Location
San Diego, Ca
El queso está viejo y pútrido. ¿Dónde está el sanitario?
wheeezin' da ju'oos, buuuuddy!! Lmfao


Foreign language? :)

Nadie dice tienes que tener un de mio. Pero si mira a donde el vive, entonces sabes no hace 1055. Pregunta que hace antes de la computadora lo cambio. Y si miras a donde vivo, es por que hablo español(mas o menos lol) No se quien hace el maf de ON3. Pero pro m hacen maf's para otros companias y siempre tienen problemas.
Lo del CPR es vacilando contigo. Te picaste rapido mi hermano jajaja (CPR=cuando necesitas respiracion).
Una pregunta a quien tu quieres mas a Beefcake o a 0n3? Cual tu prefieres?
What Maf did you recomend for turbo aplications?
No no, no me importa. Te quise saber que te comprendo lol. Si no quieres que hago esta bien. No estoy hablando mierda. Pero ahora sabes lol
Siempre prefiero turbos. Me encantan mucho mejor. Pero, tienes que pensar de que va tener mas vida, y si quieres comprar mas si los no trabajan o hay problemas mas tarde con partes baratos. Si compras partes nuevos, puedes comprar kit bueno empezar?
That's a real BITCH w auto correct on lol

We use nothing but the stock sensor. Have had nothing but problems with aftermarket maf's when under the hood.
 

gstboy69

Member
Established Member
Joined
Mar 1, 2013
Messages
103
Location
Puerto Rico
wheeezin' da ju'oos, buuuuddy!! Lmfao


Foreign language? :)


No no, no me importa. Te quise saber que te comprendo lol. Si no quieres que hago esta bien. No estoy hablando mierda. Pero ahora sabes lol
Siempre prefiero turbos. Me encantan mucho mejor. Pero, tienes que pensar de que va tener mas vida, y si quieres comprar mas si los no trabajan o hay problemas mas tarde con partes baratos. Si compras partes nuevos, puedes comprar kit bueno empezar?
That's a real BITCH w auto correct on lol

We use nothing but the stock sensor. Have had nothing but problems with aftermarket maf's when under the hood.

Cool ; thanks for the info.
I know you produce the most agressive single turbo for coyote.
And I know the differences of the low cost parts and good parts.
 

03screamingSVT

New Member
Established Member
Joined
Apr 19, 2006
Messages
261
Location
Ohio
I know they have the new HPX sensor in the shop car, its under the hood and never have heard a word about it having issues. Ive rode in the car and its an animal for only 10-11psi. The stock meter just doesnt do well in a 3" tube and blow through.
 

Users who are viewing this thread



Top