• Welcome to SVTPerformance!
ATTENTION!
You may experience intermittent issues while accessing the site over the next 60-90 minutes, as we perform maintenance and upgrades.

Rap star owns a Lightning.

Discussion in '2nd Generation' started by LightningMAS, Nov 9, 2006.

  1. LightningMAS

    LightningMAS Banned

    Messages:
    3,224
    Joined:
    Jun 11, 2005
    Location:
    Nashville,TN
  2. ChrisNelson

    ChrisNelson * Screw the N.A.B. !! * Established Member

    Messages:
    14,530
    Joined:
    Mar 2, 2004
    Location:
    Tolland, CT
    yo, yo, yo, yo.

     
  3. Skrapmetal

    Skrapmetal Active Member Established Member

    Messages:
    2,950
    Joined:
    May 13, 2006
    Location:
    IA
    Last edited: Nov 9, 2006
  4. bmfgsxr

    bmfgsxr Active Member Established Member

    Messages:
    2,872
    Joined:
    Feb 3, 2006
    Location:
    NY
    that is a tragedy.
     
  5. ChrisNelson

    ChrisNelson * Screw the N.A.B. !! * Established Member

    Messages:
    14,530
    Joined:
    Mar 2, 2004
    Location:
    Tolland, CT
    :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  6. needmoreboost

    needmoreboost boost is my anti-drug Established Member

    Messages:
    92
    Joined:
    Oct 8, 2006
    Location:
    maine
    oh snap
     
  7. Bootie

    Bootie New Member Established Member

    Messages:
    1,307
    Joined:
    Sep 22, 2002
    Location:
    Valdosta, GA
    Stop rappin' fooolzz, that truck is the shizzle w/ the matchin' buttonzz.

    :bored:
     
  8. Scott K

    Scott K New Member

    Messages:
    1
    Joined:
    Apr 4, 2005
    Location:
    Los Angeles
    Sorry but it is my L, I let the editor of edge use my L for a photo shoot.Had a hard time understanding what they were talking about
     
  9. Fade 2 Black

    Fade 2 Black Gen 2 Diehard Established Member

    Messages:
    12,896
    Joined:
    Jun 13, 2001
    Location:
    McDonough, GA, USA
    Yaaaaaaaaaaaayuuhhhh!!!!
     
  10. Derek@Amazon

    [email protected] RTCTTFMF!!! Established Member

    Messages:
    12,928
    Joined:
    Jul 31, 2003
    Location:
    Hazzard County Maryland

    wrong rapper... your thinking lil jon
     
  11. Bootbox

    Bootbox Active Member Established Member

    Messages:
    1,489
    Joined:
    Feb 8, 2005
    Location:
    TX
    Let's go a little easy on these guys, I'm pretty sure they're retarded :(
     
  12. 02TrueBlu

    02TrueBlu New Member Established Member

    Messages:
    1,114
    Joined:
    Aug 6, 2006
    Location:
    Kingwood, TX

    lol
     
  13. Blk04L

    Blk04L . . . Premium Member Established Member

    Messages:
    9,880
    Joined:
    Nov 1, 2006
    Location:
    South Florida

    lmao
     
  14. Lightningboy99

    Lightningboy99 Member Established Member

    Messages:
    319
    Joined:
    Oct 16, 2006
    Location:
    GA
    ???????

    WTF? :lol: :shrug: :xpl:
     
  15. OH-MAN

    OH-MAN New Member Established Member

    Messages:
    1,689
    Joined:
    Aug 31, 2003
    Location:
    sunny az
    Why can't that lightning pop a plug and end the suffering:idea:
     
  16. FineLineMtrSprt

    FineLineMtrSprt I like bacon! Established Member

    Messages:
    4,735
    Joined:
    Jun 25, 2003
    Location:
    Bunker Hill,WV
    Yeah thats the Ying Yang twins....they arent the first ones to have a L int he rap game though. Even producer Rockwilder had a modded 03 Harley F150 with about 15k in electronics in it....well till someone broke into it and stole everything...including the monitors he had installed in the headliner....so Unique redid it and installed even more crap and a alaram with a air powered train horn siren.
     
  17. nastynivek

    nastynivek Nov. 10, 1775 Established Member

    Messages:
    3,237
    Joined:
    Nov 30, 2004
    Location:
    Albany, GA (yeah, it sucks)
    I hate those ying-yang assholes.:bash:

    Stupid assed, walking stereotypes.:bash:

    Someone please put them out of their misery. And take that Lightning the hell away from them.
     
  18. KYLightning02

    KYLightning02 New Member Established Member

    Messages:
    914
    Joined:
    Mar 24, 2006
    Location:
    Alaska
    need more proof
     
  19. Dusten

    Dusten Well-Known Member Established Member

    Messages:
    14,160
    Joined:
    Jan 20, 2006
    Location:
    Conway, Wa

    WWWWWWWHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTT!?!?!?!?!
     
  20. ChrisNelson

    ChrisNelson * Screw the N.A.B. !! * Established Member

    Messages:
    14,530
    Joined:
    Mar 2, 2004
    Location:
    Tolland, CT
    I guess you need to clean under the hood.

    [​IMG]

    :lol1:
     

Share This Page