My Hooptie!!!

Dusten

Well-Known Member
Established Member
Joined
Jan 20, 2006
Messages
14,933
Location
Conway, Wa
im stoked for that day, because the money in payments goes to the mods i want but can have, like $3000 wheels, and big brakes.
 

00SVT

KB Powered
Established Member
Joined
Apr 17, 2004
Messages
5,309
Location
Fort Worth
Mine may be paid off sooner than expected, got to see how thing are going to play out. But if so I will be just as excited as the rest of you guys who have theres paid off.
 

99boltsvt

hey lady..wanna ride??
Established Member
Joined
Jul 3, 2006
Messages
1,232
Location
Tomball Texas
I have a little over 11K to go.....Thanks for the state of depression you just sent me into!!!!! LOL...I know it must feel good to loose that damn payment! Congrats man!
 

FordFanStan

New Member
Established Member
Joined
Jan 3, 2005
Messages
6,981
Location
San Diego, Ca.
I remember the day mine WAS paid off, oh wait that was the day I bought it. No I'm in debt once again because of this damn mod bog. I hope when I die my family won't have huge mod bills to pay off from me lol... Stan
 

Derek2001

New Member
Established Member
Joined
Mar 1, 2004
Messages
527
Location
Maryland
I remember when i paid mine off. I decided to go to the track.......KABOOM. So that being said, I'm back to payments........albeit smaller payments. When you decide to go built motor the intangibles add up quite quickly. Hopefully I"ll pay it off for the second time here soon, haha.
 

fLyin man

fLyinman
Established Member
Joined
Apr 13, 2007
Messages
88
Location
Maryland
yeah im paying mine off just got it november and then Boom ,now paying off the built block and all the extra mods
 

IEatGt's

FormerGarageQueenPro
Established Member
Joined
Jul 29, 2003
Messages
2,520
Location
Bloomington, IN
Mine should be free and clear before long. I can't wait. Maybe then I can get a better DD!!

*think loaded ex-cab Z71*
 

Users who are viewing this thread



Top